Sider

fredag 24. september 2010

OG SÅ ER VI I GANG, TROR VI NOK!!

 

Igår kl 17 viste tempen 37, vanlig er på 37,4. kl 18 begynte hun og blive urolig. Hun gik i hvalpekassen næsten på klokkeslet og styrede rundt, ville gerne grave men det kunne hun ikke siden vi har spikret teppet fast, så da fik hun nogen løse gamle lagner og håndklæder og styre lidt rundt med. Det roet hende lidt ned! Faktisk er det lidt mærkeligt med den kasse for hun har ikke vist den særlig interesse frem til igår, ville egentilg helst ligge ret på gulvet men nu er det den eneste plads som hun finder roen i, foruden ungernes sakkosæk i stuen. de må nok få en ny efterpå.

Siden kl 18 og frem til nu, ca et døgn, har jeg drevet og måle tempen ca hver anden time den har svingt fra 37 ren til 37,4 men der er ingen tvivl om at der er noget på gang! Hun puster og peser, er vældig urolig. Vil gerne ud til sine mange huller ude i hagen, hvilket er helt udelukket. Der bliver bare luftet i flexiline nu! Har ringet dyrlægen og fået bekræftet at alt er som det skal være. Viste det egentlig godt men bare for en sikkerheds skyld. Så nu vendter vi bare på temperaturfald :)

Tak til alle dere som har vist interesse for vores blogg, jeg har desværre ikke fået til og gi kommentarer tilbage. Maskinen vil ikke helt som jeg vil. Jeg skal prøve og få det til senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

MINE BLOGGER

Følgere

Bloggurat