Sider

torsdag 14. oktober 2010

Første negleklip.

Første og andre negleklipp er overstået og det gik vældig fint begge gangende.

Billederne her er fra første gang, jeg havde læst at det gik helt fint meg en almindelig menneskeneglesaks men det synes jeg nu ikke for neglene flossede lidt for meget så andre gang som jeg desværre ikke har billeder fra da brugte jeg hundesaksen som jeg bruger til de to voksne og det gik helt fint men det er små negle det drejer sig om så forsigtighed må der til. Heldigvis er neglene lyse på vores 3 små gutter så det er enklere og se hvor langt det går an og klippe.

 

Helt rolig er ham vores hvide bamse.

IMG_1698

Nu går det an og se de sorte pigmentpletter som er på vej. Han er stadig ikke en kandidat til nogen skønhedskonkurrange men men……..

IMG_1699

IMG_1700

 

Det er godt og have en hule og gemme hovedet i når sådanne skumle ting skal foregå. Alle 3 synes det var godt og ligge sådan og var helt rolige.

IMG_1701

 

 

 IMG_1702

Første bamse er helt cool med denne her nye oplevelse.

        IMG_1704

 

IMG_1708

 

IMG_1705

 

 

Se det søde fjes :) her er det mellemste bamse som får pedicure.

IMG_1710

 

IMG_1713

 

 

 

 

IMG_1712

 

 

1 kommentar:

  1. Så herlige da Katja!! Å stakkars hvitingen din da..han er vel så nydelig atte!!
    I morgen er det kloklipping nr 4 her i huset! Det trengs for de klørne vokser så fort!

    SvarSlett

MINE BLOGGER

Følgere

Bloggurat