Sider

mandag 20. september 2010

Mysla fra hvalp til voksen!

Mysla er født 20/6-2003 som valp av Skreppeng's Vigdis (mor) og Slettvola's Snær (far)
 
På dette bilde har Mysla været hos os i 4 dage og det er taget af min gode veninde Åsfrid Larsen. Landark
misla 6

På cykeltur med mig, vi er på vej ud for at lægge og gå spor men jeg fandt ud af at det var for langt for hende og gå, så op i kurven med hende.
23_10_03 064

Dette blev hurtigt ynglingspladsen for Mysla, for her kunne hun holde øje med alle som gik forbi på vejen, hvilket jo er vældig vigtigt for en Islænder! Enhver Islænder med respekt for sig selv er født med en betydelig dose af nysgerrighed! Desværre for hende har vi bygget på og udkigsposten er væk men posituren i trappen er intakt fremdeles.
23_10_03 073-1

Endnu en favoritudkigspost som forsvandt i påbyggingen.
27-2-04 102a

På sommerferie i herlige Danmark, 3 uger på dejlige Fanø. Her tar vi os en hvil i sanddynerne.
 IMG_3754

En skøn vinterdag med den første frost, på træning i Sør Rogaland Brugshundeklubb.
27.12.2005 15-29-23

2 kommentarer:

  1. Hun er jo bare fantastisk vakker denne jenta her Katja!! Å en typisk islender med sine særegne vaktposter..er nok mange islendereieren som kjenner seg igjen her!

    SvarSlett
  2. skal du ikke vise bilder av maiken for hun er jo bff-entil mysla.
    valpene var jo herlige.8)
    du kan sette bilder av reiya vis du vil???
    håper at jeg kan se dem snart8D

    Yasmin

    SvarSlett

MINE BLOGGER

Følgere

Bloggurat