Sider

onsdag 29. september 2010

Nu går vægten op!

 

I dag har vægten økt for alvor på alle hvalpene, det er dejligt og se :) Jeg har været rimelig stresset over hvor lang tid det faktisk kan tage og få mælken til at flyde men nu ser det ud til og gå den rette vej.

Jeg har lidt problemer med at får overført de sidste billeder jag har taget så det må jeg få fikset i en fart, men sidste nyt fra hvalpekassen er at her spises og soves der om hverandre.

Mysla tar alt med den største ro og når jeg ser hende nu kan jeg slet ikke forstå at jeg tvivlede på hendes morsfølelser. Hun kommer lige ned og hilser på engang imellem og skal ha kos og klap, ud og gøre fra sig og så ret op til de små igen.

Det er nærmest som et bedre hotel med roomservice. Mad og drikke indtages gerne på sengen efterfulgt af en lille blund for mor og børn, herligt :)

3 kommentarer:

  1. Så bra at melken og morsinstinktet endelig er på plass!!! Nå kan de bare nyte livet disse små!

    SvarSlett
  2. Du får ringe teknisk support her på havet så skal vi nok få til bildene...

    SvarSlett
  3. Jepp og livet blivet nydt fra alle kanter :)

    Og den tekniske support trenges ikke længere, har fikset det. Ha ha.. men ellers tak :)

    SvarSlett

MINE BLOGGER

Følgere

Bloggurat